راهنمای خرید حضوری

جهت خرید حضوری از پوشاک سایزبزرگ زنانه آفتاب می تواند به تنها شعبه رسمی ما واقع در شهر کرمان بلوار آزادگان،خیابان شهید علی ضیاء نبش علی ضیاء13 مراجعه کنید و فعلا هیچ شعبه دیگری در سایر شهر های کشور دایر نداریم و پیشنهاد ما برای سفارش اینترنتی از طریق وب سایت فروشگاه به آدرس زیر مراجعه کنید.

راهنمای دریافت کد رهگیری

از زمانی که سفارش شما در سایت فروشگاه ثبت و پرداخت با موفقیت انجام می شود مدت زمان  ۴۸ تا ۷۲ ساعت برای فعال شدن کد رهگیری سفارش شما در سایت اداره پست زمان نیاز است تا با فعال شدن کد رهگیری سفارش شما، از طریق پنل پیامکی به شماره موبایل ثبت شده در سفارش شما پیامک شود.

منظور از فعال شدن کد رهگیری یعنی با وارد کردن کد رهگیری در سامانه رهگیری مرسولات پستی اداره پست به آدرس tracking.post.ir به آخرین اطلاعات از موقعیت و وضعیت بسته پستی تون دسترسی پیدا خواهید کرد.
اگر بعد از ۷۲ساعت این پیامک را دریافت نکردید یکی از علت ها غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی است و باید عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی را غیر فعال کنید که برای هر اپراتور سیم کارت همراه شیوه متفاوت دارد، از دیگر علت ها می توان به اختلال در سیستم ارسال پیامک از سوی اداره پست هم اشاره کرد که در بعضی سفارشات هم شاهد بودیم.
در هر صورت اگر کد رهگیری را نیاز داشتید بعد از ۷۲ساعت از طریق شماره واتساپ پشتیبانی در قسمت فوتر سایت (پایین صفحه سایت) درخواست کد رهگیری نمایید تا کد رهگیری پستی سفارش برایتان ارسال شود.
برای دریافت کد رهگیری در واتساپ نام و نام خانوادگی و تاریخ ثبت سفارش را درج کرده و درخواست دریافت کد رهگیری کنید،پشتیبانی سایت در ساعات کاری کد رهگیری را برایتان ارسال خواهند کرد.
در پایان این مطلب را متذکر شویم که کلیه سفارشات چه تهران، مراکز استان، شهرستان و روستا ها در مدت زمان ۳تا ۶روزه کاری (بدون در نظر گرفتن تعطیلات رسمی) تحویل داده می شود.